فارکس

اکسپرت های سود ده و رایگان ,صدور ویزا کارت و مسترکارت,مشاوره تخصصی

فارکس

اکسپرت های سود ده و رایگان ,صدور ویزا کارت و مسترکارت,مشاوره تخصصی

بحران مکزیک آینده انرژی جهان را تهدید می‌کند

سازمان بین المللی انرژی هشدار داد اگر کشورهای تولید کننده نفت با تبعیت از آمریکا محدودیتهای زیادی را برای اجرای پروژه های نفتی در مناطق دریایی اعمال کنند بازار نفت با چالش جدی روبرو خواهد شد .
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران (econews.ir)، سازمان بین المللی انرژی با اشاره به بحران نشت نفت در خلیج مکزیک از کشورهای تولیدکننده خواست با ملاحظه مسائل زیست محیطی محدودیت هایی را در بخش تولید نفت از منابع دریایی خود اعمال نکنند.
این سازمان در ادامه افزود اگر این محدودیتها اعمال شود میزان تولید جهانی نفت تا سال 2015 میلادی کمتر از 900 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت . 
رییس سازمان بین المللی انرژی تاکید کرد ، اگر سایر کشورهای تولید کننده نفت جهان مثل آنگولا برزیل و کشورهای دریای شمال بخواهند محدودیتهای شبیه آمریکا را برای شرکتهای نفتی بین المللی ایجاد کنند تولید جهانی نفت تا سال 2015 تنها 800 تا 900 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت . این رقم معادل یک درصد تولید جهانی نفت خواهد بود .
همچنین ظرفیت مازاد تولید جهانی نفت تا سال 2015 میلادی به 6 میلیون بشکه در روز خواهد رسید و نمی توان در این صورت کاهش یک میلیون بشکه ای تولید را نادیده گرفت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد