فارکس

اکسپرت های سود ده و رایگان ,صدور ویزا کارت و مسترکارت,مشاوره تخصصی

فارکس

اکسپرت های سود ده و رایگان ,صدور ویزا کارت و مسترکارت,مشاوره تخصصی

بحران مکزیک آینده انرژی جهان را تهدید می‌کند

سازمان بین المللی انرژی هشدار داد اگر کشورهای تولید کننده نفت با تبعیت از آمریکا محدودیتهای زیادی را برای اجرای پروژه های نفتی در مناطق دریایی اعمال کنند بازار نفت با چالش جدی روبرو خواهد شد .
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران (econews.ir)، سازمان بین المللی انرژی با اشاره به بحران نشت نفت در خلیج مکزیک از کشورهای تولیدکننده خواست با ملاحظه مسائل زیست محیطی محدودیت هایی را در بخش تولید نفت از منابع دریایی خود اعمال نکنند.
این سازمان در ادامه افزود اگر این محدودیتها اعمال شود میزان تولید جهانی نفت تا سال 2015 میلادی کمتر از 900 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت . 
رییس سازمان بین المللی انرژی تاکید کرد ، اگر سایر کشورهای تولید کننده نفت جهان مثل آنگولا برزیل و کشورهای دریای شمال بخواهند محدودیتهای شبیه آمریکا را برای شرکتهای نفتی بین المللی ایجاد کنند تولید جهانی نفت تا سال 2015 تنها 800 تا 900 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت . این رقم معادل یک درصد تولید جهانی نفت خواهد بود .
همچنین ظرفیت مازاد تولید جهانی نفت تا سال 2015 میلادی به 6 میلیون بشکه در روز خواهد رسید و نمی توان در این صورت کاهش یک میلیون بشکه ای تولید را نادیده گرفت .

کاهش قیمت طلا دربازارهای جهانی

 

قیمت طلا دربازارهای جهانی با کاهش اندک همراه بود .  

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران (econews.ir)، در بازار فلزات گرانبها هر اونس طلا با پنجاه و پنج سنت کاهش به هزار و دویست و پنجاه و شش دلار و هشتاد سنت رسید.
همچنین در بازار لندن بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال نود و سه سنت افزایش داشت و به هفتاد و نه دلار و چهل و هفت سنت رسید.
در بازار نیویورک هر بشکه نفت خام سبک وست تگزاس اینترمدیت فقط دو سنت افزایش داشت و به رقم هفتاد و هفت دلار و هجده سنت رسید.

افزایش شاخص سهام دربازارهای بورس آسیا

 

 به دنبال تصمیم اخیر چین برای افزایش تدریجی ارزش یوان در برابر دلار و شناور شدن تدریجی ارزش یوان شاخص سهام در بازارهای آسیایی امروز افزایش یافت .  

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، شاخص نیکی 225 توکیو در بازار ژاپن با 8/1 درصد افزایش به بیش از 20/10172 واحد رسیده است .
شاخص کاسپی کره جنوبی نیز با 9/0 درصد افزایش به بیش از 86/1726 واحد رسیده است و شاخص اس اند پی 200 استرالیا نیز با 7/0 درصد افزایش به 30/4604 واحد رسیده است .
در بازار هنک کنگ نیز شاخص هانگ سنگ با 8/2 درصد رشد به 18/20863 واحد رسید و شاخص ترکیبی شانگهای چین نیز با 2 درصد افزایش به 36/2562 واحد رسیده است . شاخص سهام در بازارهای سنگاپور و تایوان نیز با افزایش روبرو شده است .
دولت چین روز گذشته رسما موافقت خود را با افزایش تدریجی ارزش یوان در برابر دلار اعلام کرده است .
البته بانک مرکزی چین تاکید کرد هیچ تصمیمی برای افزایش سریع ارزش یوان ندارد و سیاستهای ارزی چین به تدریج اصلاح خواهد شد .
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی بازارهای مالی واکنش مثبتی به تصمیم اخیر دولت چین داشته است .
ارزش یوان چین از اواسط سال 2008 تا کنون در برابر دلار آمریکا تثبیت شده است .
به اعتقاد کارشناسان غربی ارزش یوان هم اکنون 40 درصد کمتر از ارزش واقعی آن است که این مساله موجب افزایش قدرت رقابت صادراتی شرکتهای چینی در بازارهای بین المللی شده است .
البته افزایش ارزش یوان تاثیرات مختلفی بر اقتصاد چین خواهد داشت از سویی این مساله به ضرر صادر کنندگان و از سویی به نفع وارد کنندگان خواهد بود .

دلار آمریکا / دلار کانادا

دلار آمریکا / دلار کانادا

پیوت: 1.0225

پیشنهاد ما: پوزیشن های فروش زیر 1.0225 با اهداف به ترتیب 1.015 و 1.011.

سناریو دوم:  شکست صعودی 1.0225 شرایط را برای صعود و لمس اهداف 1.0265 و 1.031 فراهم می کند.


سطوح کلیدی:

1.031
1.0265
1.0225
1.0164
1.015
1.011
1.01

 

بروکو کمپانی

  • ECN Broker
  • کسب عنوان بروکر سال 2008 و 2009 کشور روسیه و کشورهای مشترک المنافع
  • رگوله شده توسط FSC (کمیته بین المللی سرویس دهندگان مالی) و FCFR (فدراسیون فدرال بازارهای مالی روسیه)
  • اسپرد کم - فارکس از 2 پیپ ,  معاملات سهام و فیوچرز  از صفر پیپ
  • امکان معامله مستقیم بر روی بیش از 900 عنوان تجاری ( فیوچرز , فارکس , شاخص فلزات , سهام , اوراق بهادار )
  • اخذ چندین مجوز و اعتبار نامه مختلف در راستای خدمات کارگزاری کاملا قانونی
  • برنده جوایز متعدد جهانی و منطقه ای
  • بیمه شده  توسط معتبرترین بیمه گذار کشور روسیه تا سقف 10.000.000 دلار ایالات متحده
  • امکان استفاده از پلتفرمهای اختصاصی برای هر بخش از بازارهای مالی

    برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید